آکادمی بازرگانی آتیه آکادمی بازرگانی آتیه: دوره بازاریابی صادراتی
ثبت نام
ثبت نام
کانال تلگرام


وب سایت خبری آتیه نیوز
وب سايت خبري تاجرپرس

دوره بازاریابی صادراتی 

(بازاریابی بین المللی و صادرات محور)

بازاریابی بین‌المللی عبارت است از انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف‌کنندگان خود در بیش از یک کشور، به منظور کسب سود. مراحل و اصول بازاریابی جنبه استاندارد و عمومی دارند و در همه بازارها و کشورها قابل اجرا هستند. تنها وجه تمایز بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌المللی در حوزه فعالیت آنهاست. همین تفاوت مهم مبحث جدید بازاریابی بین‌المللی را بوجود می‌آورد که از جمله مسائل مورد توجه در آن، آگاهی از مسائل کشور(های) دیگر، اتخاذ استراتژی‌های مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی است که برای خارجیان تا حدی با اطمینان کمتر و ریسک بالاتر همراه است. براین اساس در این دوره تلاش خواهد شد تا ضمن تشریح مبانی و ضرورت پرداختن به علم بازاریابی بین الملل، به تشریح تکنیک ها و روش ها و ملاحظات ضرورتی در حضور و عرضه بین المللی محصولات و کالاهای تولیدی برای مخاطبان و شرکت کنندگان دوره پرداخته شود.

 

  • مخاطبان دوره: مدیران، کارشناسان صادرات و بازاریابی بین الملل
  • هدف دوره: آشنایی با اصول و استراتژی های بازاریابی در صادرات

  محتـــوای آموزشی:  

بررسی مبانی بازاریابی و برند سازی

عوامل ایجاد ارزش در بازاریابی بین الملل

انواع رویکردهای بازاریابی و برند سازی بین الملل

بررسی فرایند بازاریابی و برند سازی در صادرات

مرور استراتژی های توسعه بازار و برند در صادرات

 

  اساتید دوره:  

 

  اطلاعات دوره:  

مدت دوره: ۱۲ ساعت – ۳ جلسه (هفته ای یک جلسه ۴ ساعته)

شهریه دوره : ۳۱۰ هزار تومان

تقویم آموزشی ثـــــبت نام

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های ۰۲۱۶۶۵۹۶۷۵۱ تماس حاصل فرمائيد.

مکـان برگزاری: دانشکده ژئوفیزیک (علوم و فنون سابق) دانشگاه تهـران