LOADING

 

 

 

شماعلاقمندکدام دوره اید؟
 

http://farsi.tpo.ir/uploads/banner-lowbook-94-new_9281.gif

دوره جامع تجارت و بازرگانی بین الملل (مطابق با آخرین تغییرات پساتحریم)

(از ثبت سفارش - خرید تا ترخیص)

ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی، اصناف مختلف بازار، کلیه علاقمندان به یادگیری روش صحیح و سریع واردات و صادرات مطابق استانداردهای بین المللی و قوانین داخلی

در این دوره با فرآیند کامل بازرگانی خارجی (واردات و صادرات) به صورت کاربردی در یکی از باسابقه ترین مراکز آموزش بازرگانی زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین استاد بازرگانی بین الملل کشورکه سال ها در زمینه آموزش بازرگانی و امور مرتبط گمرکی فعالیت دارند آشنا می شوید. برگزاری دوره دردانشکده مدیریت دانشگاه تهـران، همراهی و حضور صدها تن از مدیران و تجار ایرانی در آکادمی بازرگانی آتیه با سابقه آموزش بیش از 15000 نفر از مدیران و بازرگانان کشــور و ارائه نکات علمی و اجرایی از بارزترین مزیت های این دوره می باشد.

محتـــوای آموزشی:

اصول و کلیات تجارت مکاتبات و نامه نگاری ها پروفرما، ثبت سفارش و کارت بازرگانی نحوه خرید و سفارش خارجی اینکوترمز 2010 انواع روش های پرداخت بین المللی : گشایش ارزی LC ویژه بعد تحریم ، برات، حواله و ... بیمه و حمل و نقل بین المللی اخذ مجوز های لازم ، بازرسی و استانداردها  • سیستم سوئیفت و مزایای آن بعد از تحریم امورگمرکی و ترخیص کالا و محاسبات مربوط  بررسی و  تکمیل اسناد بازرگانی ( پروفرما، بیمه نامه، بارنامه، گواهی بازرسی، LC، گواهی مبدا، اظهارنامه گمرکی و ...)

مدرس دوره: جناب آقای دكتــر رحيم محتــرم

دكتراي مديريت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران، کارشناس ارشد امور گمرکی، استاد بازرگانی خارجی دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران،مدیر مرکز خدمات بازرگانی MCS، مشاور و مدیر بازرگانی و تدوین قراردادهای بین المللی انواع شرکت های بازرگانی داخلی و خارجی

کتب و تالیفات:

واژگان پرکاربرد تجارت بین الملل کاربرد اینکوترمز 2010 در تجارت بین الملل روش های خرید و پرداخت در تجارت بین الملل امور گمرکی و فرایند ترخیص کالا (بر اساس قانون جدید گمرکی) کاربرد بیمه حمل و نقل تجاری مکاتبات بازرگانی بین الملل  زبان تخصصی تجارت بین الملل ممنون بر میگردم  ممنون، فقط دارم نگاه می کنم (تکنیک های فروش حرفه ای برای خرید نهایی خریدار)

مقالات علمی :

1/ A comprehensive Model of influencing factors on Export Performance of Iranian companies (science series data report journal, volume 4, issue 12,2012 ISI)

۲/مدل بومی بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده مصالح ساختمانی به بازار عراق، پذیرفته شده در مجله علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۳/ بررسی عوامل موثر در برونسپاری فعالیتهای هتلها با استفاده از ویژگی داراییهای خاص در تئوری هزینه تراکنش چاپ شده در مجله علمی پژوهشی مطالعات گردشگری(۱۳۹۱) ۴/ مدیریت منابع انسانی در صنایع کوچک ایران ، مدل دی سنزو و رابینز . پذیرفته شده در سومین همایش بین المللی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف  (سال ۱۳۸۴) ۵/ خوشه سازی ، راهکار رقابت پذیری شرکت های کوچک و متوسط در بازار های جهانی . پذیرفته شده در مجله بررسی های بازرگانی .پاییز۸۵ ۶/ استراتژی های قیمت گذاری تحت قوانین WTO پذیرفته شده در نشریه علمی ترویجی عصر مدیریت (۱۳۸۶) ۷/ ضرورت خوشه سازی بنگاه های کوچک و متوسط ،چاپ شده در  نشریه تدبیر شماره ۱۷۳(۱۳۸۵) ۸/ مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط در حوزه بازایابی ، پذیرفته شده در نشریه تدبیر(۱۳۸۶) ۹/ کالای مسافری و قوانین مربوط به ان ، چاپ شده در مجله علمی تخصصی دیوان ، شماره دوم(۱۳۸۰)  ۱۰/ کارنه ATA و تاثیر آن در تجارت بین الملل ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱) ۱۱/ بررسی منافع پیوستن ایران به WTO ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره پنجم(۱۳۸۲) ۱۲/ قواعد صادرات موفق، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱)

پروژه های تحقیقاتی

  • تدوین مدل بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق، پایان نامه دکترا ۱۳۹۱
  • بررسی تاثیر پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابتپذیری بنگاه های صادر کننده خرما، پایان نامه کارشناسی ارشد ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی نقش خوشه سازی در افزایش رقابت پذیری بنگاههای کوچک و متوسط با محوریت توسعه بازاریابی – موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ۱۳۸۴
  • کارشناس پروژه شناسایی خدمات مورد نیاز صادرکنندگان ، قابل ارائه توسط دولت در جهت توسعه بنگاه ها - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی عوامل موثر و تشکیل دهنده رقابت پذیری بنگاه های ایران - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵

تدریس در  دانشگاه ها

  • مدیریت صادرات و واردات، دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت خرید و انبارداری، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی،دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت بازرگانی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مکاتبات بازرگانی بین الملل،دوره کارشناسی مدیریت امور گمرکی دانشکده علوم اقتصادی
  • زبان تخصصی گمرک و بازرگانی، دوره کارشناسی دانشکده علوم اقتصادی.
  • بازاریابی و مدیریت بازار، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان، دانشگاه ارشاد.
  • بازاریابی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مدیریت فروش حضوری، دوره MBA پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • اصول و فنون مذاکرات بین المللی، دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

جهت آشنایی هر چه بیشتر با فضا و محتوای آموزشی فایل های زیر را گوش دهید

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های 3-66596751 تماس حاصل فرمائيد.

مدت دوره: 32ساعت کلاس (هفته ای یک جلسه 4ساعته) + پروژه اجرائی

مکـان برگزاری: دانشکده مدیریت دانشگاه تهـران

شـــــــروع دوره: جمعه 13 شهریور ماه 1394

 

سازمان توسعه و تجارت

گمرک جمهوری اسلامی ایران

سامانه کارت هوشمند بازرگانی

شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه