LOADING
Photo Title 1Photo Title 2Photo Title 3Photo Title 4Photo Title 5

 

 

 

شماعلاقمندکدام دوره اید؟
 

http://farsi.tpo.ir/uploads/banner-lowbook-94-new_9281.gif

دوره جامع آموزشی تجارت و بازرگانی بین الملل

(از ثبت سفارش - خرید تا ترخیص)

ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به یادگیری روش صحیح و سریع واردات و صادرات

در این دوره با فرآیند کامل بازرگانی خارجی (واردات و صادرات) به صورت کاربردی در یکی از باسابقه ترین مراکز آموزش بازرگانی زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین استاد بازرگانی بین الملل کشورکه سال ها در زمینه آموزش بازرگانی و امور مرتبط گمرکی فعالیت دارند آشنا می شوید. برگزاری دوره دردانشکده مدیریت دانشگاه تهـران و همراهی و حضور صدها تن از مدیران و تجار ایرانی در آکادمی بازرگانی آتیه با سابقه آموزش بیش از 15000 نفر از مدیران و بازرگانان کشــور و ارائه نکات علمی و اجرایی از بارزترین مزیت های این دوره می باشد.

محتـــوای آموزشی:

اصول و کلیات تجارت مکاتبات و نامه نگاری ها پروفرما، ثبت سفارش و کارت بازرگانی نحوه خرید و سفارش خارجی اینکوترمز 2010 انواع روش های پرداخت بین المللی : برات، حواله، LC  و ... بیمه و حمل و نقل بین المللی اخذ مجوز های لازم ، بازرسی و استانداردها    امورگمرکی و ترخیص کالا و محاسبات مربوط بررسی و  تکمیل اسناد بازرگانی ( پروفرما، بیمه نامه، بارنامه، گواهی بازرسی، LC، گواهی مبدا، اظهارنامه گمرکی و ...)

مدرس دوره: جناب آقای دكتــر رحيم محتــرم

دكتراي مديريت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران، کارشناس ارشد امور گمرکی، استاد بازرگانی خارجی دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران،مدیر مرکز خدمات بازرگانی MCS، مشاور و مدیر بازرگانی و تدوین قراردادهای بین المللی انواع شرکت های بازرگانی

کتب و تالیفات:

واژگان پرکاربرد تجارت بین الملل کاربرد اینکوترمز 2010 در تجارت بین الملل روش های خرید و پرداخت در تجارت بین الملل امور گمرکی و فرایند ترخیص کالا (بر اساس قانون جدید گمرکی) کاربرد بیمه حمل و نقل تجاری مکاتبات بازرگانی بین الملل ممنون بر میگردم

مقالات علمی :

1/ A comprehensive Model of influencing factors on Export Performance of Iranian companies (science series data report journal, volume 4, issue 12,2012 ISI)

۲/مدل بومی بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده مصالح ساختمانی به بازار عراق، پذیرفته شده در مجله علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ۳/ بررسی عوامل موثر در برونسپاری فعالیتهای هتلها با استفاده از ویژگی داراییهای خاص در تئوری هزینه تراکنش چاپ شده در مجله علمی پژوهشی مطالعات گردشگری(۱۳۹۱) ۴/ مدیریت منابع انسانی در صنایع کوچک ایران ، مدل دی سنزو و رابینز . پذیرفته شده در سومین همایش بین المللی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف  (سال ۱۳۸۴) ۵/ خوشه سازی ، راهکار رقابت پذیری شرکت های کوچک و متوسط در بازار های جهانی . پذیرفته شده در مجله بررسی های بازرگانی .پاییز۸۵ ۶/ استراتژی های قیمت گذاری تحت قوانین WTO پذیرفته شده در نشریه علمی ترویجی عصر مدیریت (۱۳۸۶) ۷/ ضرورت خوشه سازی بنگاه های کوچک و متوسط ،چاپ شده در  نشریه تدبیر شماره ۱۷۳(۱۳۸۵) ۸/ مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط در حوزه بازایابی ، پذیرفته شده در نشریه تدبیر(۱۳۸۶) ۹/ کالای مسافری و قوانین مربوط به ان ، چاپ شده در مجله علمی تخصصی دیوان ، شماره دوم(۱۳۸۰)  ۱۰/ کارنه ATA و تاثیر آن در تجارت بین الملل ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱) ۱۱/ بررسی منافع پیوستن ایران به WTO ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره پنجم(۱۳۸۲) ۱۲/ قواعد صادرات موفق، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱)

پروژه های تحقیقاتی

  • تدوین مدل بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق، پایان نامه دکترا ۱۳۹۱
  • بررسی تاثیر پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابتپذیری بنگاه های صادر کننده خرما، پایان نامه کارشناسی ارشد ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی نقش خوشه سازی در افزایش رقابت پذیری بنگاههای کوچک و متوسط با محوریت توسعه بازاریابی – موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ۱۳۸۴
  • کارشناس پروژه شناسایی خدمات مورد نیاز صادرکنندگان ، قابل ارائه توسط دولت در جهت توسعه بنگاه ها - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی عوامل موثر و تشکیل دهنده رقابت پذیری بنگاه های ایران - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵

تدریس در  دانشگاه ها

  • مدیریت صادرات و واردات، دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت خرید و انبارداری، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی،دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت بازرگانی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مکاتبات بازرگانی بین الملل،دوره کارشناسی مدیریت امور گمرکی دانشکده علوم اقتصادی
  • زبان تخصصی گمرک و بازرگانی، دوره کارشناسی دانشکده علوم اقتصادی.
  • بازاریابی و مدیریت بازار، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان، دانشگاه ارشاد.
  • بازاریابی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مدیریت فروش حضوری، دوره MBA پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • اصول و فنون مذاکرات بین المللی، دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

جهت آشنایی هر چه بیشتر با فضا و محتوای آموزشی فایل های زیر را گوش دهید

جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره های 3-66596751 تماس حاصل فرمائيد.

مدت دوره: 32ساعت کلاس (هفته ای یک جلسه 4ساعته) + پروژه اجرائی

مکـان برگزاری: دانشکده مدیریت دانشگاه تهـران

شـــــــروع دوره: جمعه 2مــــــــــــــــــــــرداد 1394

 

سازمان توسعه و تجارت

گمرک جمهوری اسلامی ایران

سامانه کارت هوشمند بازرگانی

 

Dr.ALAVI

 

شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه