LOADING
دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانتجارت و بازرگانی بین المللمکاتبات بازرگانی بین المللمدیریت فروش و بازاریابی اثربخشفروش حرفه ای

 

 

 

شماعلاقمندکدام دوره اید؟
 

دوره تجارت و بازرگانی بین الملل

(از ثبت سفارش - خرید تا ترخیص)

ویژه بازرگانان، کارشناسان بازرگانی و علاقمندان به یادگیری روش صحیح و سریع واردات

در این دوره با فرآیند کامل بازرگانی خارجی (واردات و صادرات) به صورت کاربردی در یکی از باسابقه ترین مراکز آموزش بازرگانی زیر نظر شاخص ترین و مجرب ترین استاد بازرگانی بین الملل کشورکه سال ها در زمینه آموزش بازرگانی و امور مرتبط گمرکی فعالیت دارند آشنا می شوید. برگزاری دوره دردانشکده مدیریت دانشگاه تهـران و همراهی و حضور صدها تن از مدیران و تجار ایرانی در موسسه آتیه با سابقه آموزش بیش از 13000 نفر از مدیران و بازرگانان کشــور و ارائه نکات علمی و اجرایی از بارزترین مزیت های این دوره می باشد.

محتـــوای آموزشی:

اصول و کلیات تجارت

مذاکرات، مکاتبات و نامه نگاری ها

پروفرما، ثبت سفارش و کارت بازرگانی

نحوه خرید و سفارش خارجی

اینکوترمز 2010

روش های پرداخت بین المللی (LC ، برات و . . . )

بیمه و حمل و نقل بین المللی

بازرسی قبل از حمل و استانداردها

امورگمرکی و ترخیص کالا

مدرس دوره: جناب آقای دكتــر رحيم محتــرم

دكتراي مديريت بازاریابی بین الملل دانشگاه تهــران، کارشناس ارشد امور گمرکی، استاد بازرگانی خارجی دانشکده مدیریت دانشـگاه تهــران،مدیر مرکز خدمات بازرگانی MCS، مشاور و مدیر بازرگانی و تدوین قراردادهای بین المللی انواع شرکت های بازرگانی

کتب و تالیفات:

• واژگان پرکاربرد تجارت بین الملل

• کاربرد اینکوترمز 2010 در تجارت بین الملل

• روش های خرید و پرداخت در تجارت بین الملل

• امور گمرکی و فرایند ترخیص کالا (بر اساس قانون جدید گمرکی)

• کاربرد بیمه حمل و نقل تجاری

• مکاتبات بازرگانی بین الملل

مقالات علمی :

1/ A comprehensive Model of influencing factors on Export Performance of Iranian companies (science series data report journal, volume 4, issue 12,2012 ISI)

۲/مدل بومی بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای صادر کننده مصالح ساختمانی به بازار عراق، پذیرفته شده در مجله علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

۳/  بررسی عوامل موثر در برونسپاری فعالیتهای هتلها با استفاده از ویژگی داراییهای خاص در تئوری هزینه تراکنش چاپ شده در مجله علمی پژوهشی مطالعات گردشگری(۱۳۹۱)

۴/  مدیریت منابع انسانی در صنایع کوچک ایران ، مدل دی سنزو و رابینز . پذیرفته شده در سومین همایش بین المللی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف  (سال ۱۳۸۴)

۵/  خوشه سازی ، راهکار رقابت پذیری شرکت های کوچک و متوسط در بازار های جهانی . پذیرفته شده در مجله بررسی های بازرگانی .پاییز ۸۵

۶/  استراتژی های قیمت گذاری تحت قوانین WTO پذیرفته شده در نشریه علمی ترویجی عصر مدیریت (۱۳۸۶)

۷/  ضرورت خوشه سازی بنگاه های کوچک و متوسط ،چاپ شده در  نشریه تدبیر شماره ۱۷۳(۱۳۸۵)

۸/  مشکلات بنگاه های کوچک و متوسط در حوزه بازایابی ، پذیرفته شده در نشریه تدبیر(۱۳۸۶)

۹/  کالای مسافری و قوانین مربوط به ان ، چاپ شده در مجله علمی تخصصی دیوان ، شماره دوم(۱۳۸۰)

۱۰/   کارنه ATA و تاثیر آن در تجارت بین الملل ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱)

۱۱/   بررسی منافع پیوستن ایران به WTO ، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره پنجم(۱۳۸۲)

۱۲/   قواعد صادرات موفق، چاپ شده درمجله علمی تخصصی دیوان ، شماره چهارم(۱۳۸۱)

پروژه های تحقیقاتی

  • تدوین مدل بومی برای بهبود عملکرد صادراتی شرکتهای ایرانی در بازار مصالح ساختمانی عراق، پایان نامه دکترا ۱۳۹۱
  • بررسی تاثیر پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی بر رقابتپذیری بنگاه های صادر کننده خرما، پایان نامه کارشناسی ارشد ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی نقش خوشه سازی در افزایش رقابت پذیری بنگاههای کوچک و متوسط با محوریت توسعه بازاریابی – موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی ۱۳۸۴
  • کارشناس پروژه شناسایی خدمات مورد نیاز صادرکنندگان ، قابل ارائه توسط دولت در جهت توسعه بنگاه ها - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵
  • کارشناس پروژه بررسی عوامل موثر و تشکیل دهنده رقابت پذیری بنگاه های ایران - موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی  ۱۳۸۵

تدریس در  دانشگاه ها

  • مدیریت صادرات و واردات، دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت خرید و انبارداری، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی،دانشگاه تهران و دانشگاه ارشاد.
  • مدیریت بازرگانی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مکاتبات بازرگانی بین الملل،دوره کارشناسی مدیریت امور گمرکی دانشکده علوم اقتصادی
  • زبان تخصصی گمرک و بازرگانی، دوره کارشناسی دانشکده علوم اقتصادی.
  • بازاریابی و مدیریت بازار، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان، دانشگاه ارشاد.
  • بازاریابی بین الملل، دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه هرمزگان.
  • مدیریت فروش حضوری، دوره MBA پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
  • اصول و فنون مذاکرات بین المللی، دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

 

جهت ثبت نام اینترنتی فرم ثبت نامی را به آدرس ایمیل آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید و یا به شماره فکس 66927597-021 ارسال فرمائید.

تلفن : 3 -66596751 - 021

 

 

پایگاه آموزش تجارت و بازرگانی بین الملل ایران